Meralrabiamhmt Minegkhn92 cnm nişanın gelmıs oncelıkle rabbım hayırla gelmesını nasıp etsın ınsallah sancılarını takip et dakıka tut bu surede sıcak suya girebilir merdıven ınıp cıkabılır plates topuyla hareketler yaparak sancılarını azaltabilir acılmanı daha kolay hale getırebılırsın 🤲🏻😍😘🌹
burcakin18 Minegkhn92 canım benim öğle saatlerinde nişanım gelmişti akşamüstü hafif hafif sancılarım başladı, gecede suyumun gelmesiyle sancılarım sıklaşmıştı ama nişandan sonra 1 hafta sonra bile doğumun olabileceği de söyleniyor ama genelde başlıyor sanırım Allah sağlıklı güzel doğumlar versin canım🙏 Haftan nedir?
1PrensAnnesi Minegkhn92 benden bu hafta 2 kere geldi aynı şekilde doktor baktı ebe muayene etti ne açılma var ne bişey ağrım ara ara oluyo bazı insanda ara ara gelirmiş bazısında geldiği gibi o hafta doğarmış öyle ded doktorum🤷🏻♀️
Enguzeloykum Benimde 39+2 1 saat kdr önce hem iç çamaşırımın kan olduğunu gördüm hemde peçeteye sildiğimde kan geliyor. Bende heyecan yaptım ama hiç bir sancım ağrım yok şuanda bugün çatı muayenesi oldum acaba o mu tetikledi. Doğum başlamış mıdır?
Minegkhn92 Enguzeloykum benimde çatı muaynem 10 gün kadar önce yapıldı pembemsi lekelenmem oldu o nişan değil ama bugünki nişandı sümüksüydü ve suan da adet olacakmışm gibi karnım ve belim ağrıyor
egeninincisii Minegkhn92 Doğumdan 1 hafta önce nişanım gelip sancılarım başlamıştı. Bebek karnınızda top gibi olup kasılıyorsa, kasıklarınıza bıçak saplanır gibi bir his olduysa, sancınız adet sancısına çok benzer ve düzenliyse doğum başlamış olabilir.
Ftmnrsy Minegkhn92 aynı durumda sayılırım. Nişanım önceden geldi ama tık yokru bugün lekelenmem oldu ve bel kasık ağrım var ama öyle ara ara ve düzenli giren cinsten değil bilemedim😕
Enguzeloykum Minegkhn92 bnmde sabah daha sümüksü ve açık renkteydi birde dediğiniz gibi ara ara belim kopuyor gibi oluyor. Doktorumlada görüştüm bebek hareketleri iyise sancılarını bekleyelim muayene ettiğim içinde kanama olmuş olabilir dedi.