Esoo0698 G19- Valla yengeme yakınıyordum 33+5 oldum bebek dönmedi hala falan sezeryan olcam diye korkuyorum falan diyordum onun arkadaşıda 39 kadar beklemiş makat geliş 39+2de dönmüş 😁 Ümitlendim bi 😁
G19- Esoo0698 gerçekten mi benimde 38+4 oldu hala dönmedi doktor bugün 39+1 de sezeryana alırım dedi dönmezse direk bi ümit belki dönerse sürpriz olur ama dönmücek gibi dedi. Akşam döndü gibi hissettim sanırsam döndü gibi benimde ama emin değilim doktor demeyince
Esoo0698 G19- İnşallah döner kuzum dönmezsede sağlık olsun canı sağolsunda tek 🌸 Bende akışına bıraktım artık dönerse şansıma sezeryandan çok korkuyorum 😣🥺
G19- Esoo0698 öyle kadere bakalım hayırlısı olsun bende korkuyodum sezeryan dan ama çatı muayenesinde biraz canım acıdı normal doğumdan da korktum ben, artık hangisi olursa kadere
huzursahibi Ya eskiden analarımız makat da olsa normal doğururmuş. Bu doktorlar ne meraklı sezeryana. Riskli vs diyeceksiniz şimdi ama doktor yeterince tecrübeli olsa Bi sıkıntı olmaz gibime geliyor
G19- huzursahibi benim doktorum istersem makatta dopurabileceğimi söyledi ama risk var kendin bilirsin makatta doğurmak istersen doğurturum dedi ben riske atmamak için kabul edemedim
oglum0603 huzursahibi evet eskiler mecbur kalıp doğuruyorlardı annem ablamı makat gelişli doğurmuş bebek boğulmuş ve öldü. Doktorlar o kadar okuyorlar bildikleri var yani, kimsede böyle bi riski almaz
huzursahibi G19- risk almak zor tabiki 😔ben genel olarak doğum şekli tavrı olarak söyledim ülkemizde normal doğum oranı aşırı düşmüş.
G19- huzursahibi yani öyle gibi evet ama mecburi kalınca normal isteyipte sezeryanla doğum yapanlar da çok bebeğimiz için
huzursahibi oglum0603 tabiki vardır ben genel olarak sezeryana kaçıldığını normal doğumun aşırı azalmasını söylemek istemiştim aslında. Yoksa kimse bebeğini riske atmak istemez