Pazartesi yani 11 ocakta ķürtaj oldum.sonrasinda 2 gündür hiç kanamam olmamıştı.ama biraz önce pıhtı şeklinde ve yoğun kanamam oldu ve devam ediyor.ve acayip aşırı midem bulanıyor.Bunun anlamı nedir.korkuyorum.olmayan kanama birden olmaya neden başlar.kurtaj olanlar yardım edebilir mi ? Bu normal mi?