E Nabiza düşen tahlil sonuçları sadece kan değerleri. Asıl ikili test sonucu kan testi ve o ultrason ölçümünün birleşimi oluyor ve yüzdelik oran çıkıyor. O da e nabız a düşmüştü diye biliyorum ben. Ben özele gidiyorum burda daha önce bir kaç anne de atmıştı ellerinde sadece kan tahlili vardı. Asıl kağıtta 10.000 de 1 işte 200 de bir gibi şeyler yazmali bu da sizin Allah korusun down sendromlu bir çocuk dogurma ihtimalinizi söylüyor. 10.000 kere hamile kalsan 1i öyle olur diye bu da çok düşük bir oran zaten