eliff26 Bugraa evet gayet güzel ilgileniliyor herkesle ben 2 doğum yaptım hem bana güzel davranıldi hemde diğer gebelerle olan konuşmalara şahit oldum ilk doğumumda sancı esnasında. 2. Doğumda şehir hastanesine gitmiştim o özel gibiydi odalar çok büyük ve tek kişilik diğer gebelerin sesleri gelmiyordu.
Kizimveoglumm Bugraa Devlet olacaktı sanırım 😂 adı üstünde devlet işte ne kadar ilgi beklenirki şahsen hiç memnun kalmıyorum tahlil için bile gitsem hep bir suratsız hep bir ilgisizler bilmiyorum dertleri ne ama hep böyle
ozlemkrgnn Bugraa ilk hamileliğimde kontrole gitmiştim benimle birlikte 3 hasta daha odaya aldılar daha adım atmadım devlet hastanesine
Durugulus Bence bu konu yaşadığımız şehire göre değişir. Ben küçük bir şehirde yaşıyorum özel hastane 1 tane onunda devletten farkı yok kalabalık sıra bekleme vs. Devlet hastanesi daha büyük daha çok dr var. Ben 2. Kez devlet hastanesinde doğum yapacağım.