eda8510 bende 38 haftalık oldum bir ara inanılmaz korkuyordum sonra kendimi yavaş yavaş alıştırdım, kendimizi kandırmaya gerek yok evet acıyacak canımız yanacak ama bebeğimizin sesini duyup göğsümüze verdikleri anı düşünüp acıyı bir kenara bırakmaya çalışıyorum. Kimsenin lafına da kulak asma en çok o yoruyor bizi, hiç bir doğum birbirinin aynısı değil , bakarsın pırt diye doğuruveririz 😇🤲