Burcu-2910 canım kimyasal gebelikten sonra kanaman olduysa o adet oluyor zaten.Bende geçen sene geçirdim sonra kanamam oldu yani adetle attı sonraki ay da hamile kaldım sen zaten adetini olmuşsun şuan pozitif çıkıyorsa o kimyasal ile alakası yok kan testi ver bence