Sahika8989 çatı muayenesi için daha bişi demedi doktorum ama erken doğum riskim var, 2 gün önce de sancı ile gittim acile, nstde sancım çıktı doktor da açılma var mı diye bakılmasını istedi ama yaptıramadım. Yani o çatala oturdum ebeye de anlattım korktuğumı sağolsun bekledi beni bayağı. Tam parmağını değdirdi ben çığlık attım acıdı diye. Direkt eldiveni çıkardı sen normal doğuramazsın dedi gitti.