[silindi] sumeyye8aslan emine yle amine aynı zaten biri Arapça diğeri Türkçe ye öyle geçmiş ama amine daha hoş söylenmesi benmde düşünüyorum kıızma bakalım ne olacak
Bugcuu @Oms İpek Nazlı da karar kılmıştım bende ama herkes çok alakasız dedi. Nazlı eşimin anneannesinin ismi kendisini çok seviyorum adını koymak istedim, İpek İsmindende ben vazgeçemedim 😄 hala kararsızız yani bizde 😄
Oms Bugcuu bencede nazli tek basina cok tatli bir isim ☺️ Ama ipek de icinde kalmasin alakali olsun olmasin nolcak 😃
-Mrv- sumeyye8aslan benim kızımın ismi de Amine kayınpederimin annesinin ismimi koyduk bizde kayınpederim çok istemişti. Ama annesinin ismi emineydi ama emine halk arasında Amine isminin Türkçeleştirilmiş hali Amine koyun bence ☺️ Kayınpederim hiç sorun etmedi bunu bence kayınvalidemiz de sorun etmez ismin Aslı Amine zaten ☺️
sumeyye8aslan -Mrv- öyle ama hemen tavır yapıyolar,dediğiniz gibi olmuyo maalesef hemen sitem bişey 🤷♀️
umaydurununannesi Oms kızımızın adı deva olacak hamıle olmadan once karar vermıstık ama leyal sayra aklımda kaldı dıyebılırım😊
Oms umaydurununannesi leyal sayra coook farkli bi isim ilk defa duyuyorum cok ilginc isim gercekten 😅 anlaminne ?
umaydurununannesi Oms sarya kadın suvarı ozgurluk demek 😁 kocama bunu koyalım dıyorum da deva guzel dıyo😁
Zeynep-aa Oms lina ismini ben hic begenmiyorum ya kedi köpeğe konulan isim gibi 🙈 hazal modern bi isim değil aslında eskidende varmıs koyan
umaydurununannesi Oms ıkı ısmı olcak o yuzden onu koyamadık hanıfe babannesının adıda olcak 2012de vefat etmıs hıc kımse hakkında hıc kotu boseu demıyor o yuzden onuda koymak ıstedım