Oms bana da buyukler iste bir ism daha ekle… Hatta kayinvalidem beni, benm ismimi cok sever elif liya koy dedi hayır dedm en basindan beri istikrarli davrandk… Ve isim degil diger konularda da herkesi mutlu, memnn edemyz herkes bulur illa bi kulp… Cok begenerek bisey alirsnz cok guzeldr ama yaaa rengi beyaz olsa daha guzel olurdu derler… Cok guzlmis diyip hevesinizi, mutlulugunuzu siznle paylasmazlar…. Guzel duygular rabbim herkese agiz tadyla yasmayi nasip etsin🙏