masalsmomm allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, umarım sorunsuz bir doğum geçer, 35+5 teyim. Ancak benim bebeğim 2 hfta önden gidiyor ve makrozomik normal doğumu önermedi doktorum. 2 hafta sonra Sezeryana gireceğim ve oldukça endişeliyim. Önerebileceğiniz bir şey var mı?