Öncelikle korkma bebeğin etkilenmesin ☺ Benim ilk 4ay kanamam oldu sürekli yattım ve ilaçlar kullandım şuan Allah’a şükür ikimizde iyiyiz şükür 🙏 kanamanın miktarı ve rengi önemli resmini çekme şansın varsa çek doktora göster ve mümkünse dinlen bol bol çok geçmiş olsun inşallah mühim birşey değildir 😊