snnur97 kızlar 8+3 gunluk hmıleyım fakt son bıkacgundr karın ağrılı ıshal yaşıyorum prılam decavıt faln ıcıyorum ondn olbılırmı acba
DaisyMom snnur97 34+4 haftaligim bu zamana kadar bu ilaclar bunu yapmadi bana.Yedikleriniz dokunmus olabilirmi.Neler yediniz gun icinde yada yatmadan felan aksamlari?Hamilelikte arada yasanir boyle durumlar canim.Bol bol su ic su kaybin icin.
Minesimsek12 snnur97 ayy cnm içme ilk 3aydan sonra iciliyomus doktor bana vermişti başka doktora gitim bana dedi bu kulanilmazki 3aydan sonra dedi folik asit kulaniyo başka doktora git
Babyy1S snnur97 decavit ishal yapmisti hamileligim boyunca ilk kabizlik yasamistm snra ishal yasamistm
Babyy1S snnur97 yan etkilerini okuyun ben hatirlamadm yan etkilerine bakip bakmadigimi ama bende ishal uzun sure yapmisti tabi doktorunuza soyleyn siz yine de
-mercimek- Ben 27. Haftadayım hala kullanıyorum ikisini de, bende hiç yapmadı. Başka bir şeyden olabilir.