Benim annem ve babam yanıma geleceklerdi. Önlem amaçlı, hiçbir hastalık belirtileri yokken, beni tehlikeye atmamak için test yaptırdılar ve babam pozitif çıktı. 10 gün karantina verdiler. 11.gün test yaptırdılar ve hala pozitflerdi. Şimdi doğumda gelecekelr. Evden dışarı çıkmıyolar ne olur ne olmaz diye🤷🏻♀️