Kızlar hamilelik sürecimde saçlarıma saç kremi hariç hiç bir bakım ürünü kullanamadım 8 ayıma girdim dış cekim yaptıracağım nasip olursa ama saçlarım çok kötü oldu hem yıpranık hem dip boyam geldi beyazlarım da çıktı haliyle doğumdu emzirmeydi derken sonrasında da boyatamayacagm biliyorum ama bu aylarda boyatanlar varmış duydum siz boyattınız mı fikir verirseniz çok sevinirim ne yapmalıyım