[silindi] Vuslat23 bende sevmiştim ama ilk kızımda manaya önem vermedim gercekten kim ne dediyse yaşadım ikincide o yüzden mana önemli diyorum artık sizin isminizd3 güzelmiş vuslat cok manidar 💜
Vuslat23 Evet vuslat ve hayat ismini de cok istemistim nasip oyleymis. Oglum olacak ruyamda mirac gordum fakat uraz isminide cok begeniyorum esim ve kizima biraktim ne derlerse artik :))
Angelsmom29 [silindi] bir sey sorcam tatlım ya post actım da bir kişi cevap verdi sadece ben bir arkadasımın kızına hediye aldım bebek su an 4 aylık 11 aylık olunca giyecek kıyafeti yazlık çünkü ölçüleri atıyorum canım Omuz ölçüsü 5 6 cm civarı yelek boyu 24 cm civarı Etek beli lastikli 18 cm civarı Etek boyu 20 22 cm civarı resimde bu [url=https://hizliresim.com/Hxbwg7][img]https://i.hizliresim.com/Hxbwg7.jpg[/img][/url] sence gelir mi bu ölçüler 11 aylık bir bebeğe 🥰
Angelsmom29 [silindi] ölçüleri yazdım canım 10 11 aylık bir bebeğin ölçüleri bu şekılde mi acaba cok tecrübesizim 🤭
[silindi] Angelsmom29 canım bende terzi değilim ki 😄 9 12 ay 80 cmdir boyu bebekten bebeğe değişir ama hepsi bir olmaz sen dogunca ver hediyeni o ne zaman olursa o zaman giydirsin
Angelsmom29 [silindi] bebiş dogdu canım su an 4 aylık 🤭arkadas burda yaşamıyor farklı bir sehırde kargoyla yollayacağım bakalım inşallah gelir 🥰 sağ ol
Angelsmom29 [silindi] göndereceğim de kıyafet yazlık tatlım ancak haziran gibi giyebilir bebiş yani tahmini 9 10 aylıkken 🥰
BusranurOrhanokuyan Benimde ilk bebeğim kızım olucak saglıkla gelirse inşallah adını SİMAY düşünüyorum ama şu isimleride seviyorum fikir olur belki Buğlem, Asel, İkra, Zeynep ve İpek