hanibazen ben testi yapan yere msj attım baya sinirlendim testin sonucu pazartesi çıkar dediler bi sorun çıktığı için cumaya kadar beklicekler miş bize söylemiyorlar ısrar edince down sendromu riskiniz yok sadece babadan gelen yapışıklık olabilir dedi onu bekliyoruz