Isram ben bir doktordan dinlemiştim aşerme gibi birşey tıbben. Yok falan AA dedim doğrumu birde eşimle dinlemiştik yokmuş öyle birşey bak falan dedi 😄🤦 sonra canım bir incir çekti birde mevsimi değil yiyemedim bulamadık hala aklımda aradan 2 sene geçti 😄 tabi diğer istediğim herşeyi almıştı eşim :)) aşermek güzel şey…