Bayburtlugelin Adetime 6 gün var test yaptım bu şekil cıktı bu marka test kullanıp yanılan oldumu :) url=https://hizliresim.com/EasYn8][img]https://i.hizliresim.com/EasYn8.jpg[/img][/url]
Kadze Bayburtlugelin hayırlı olsun adet günü gelmeden çıkmış yanılma yok bence beta verin artışi takip edin.
Zdk Bayburtlugelin ben de bu test ile yapmıştım. Yanılma olmaz sanırım erken gebelik testi zaten. Hayırlı olsun 🙂
Evremadas Bayburtlugelin Tebrik ederim canım hamilesin:))aynı şey bnde de olmuştu hafif silik gibi çıktı 2. Çizgi ama predictor yanılmıyor:)
sznn34 Bayburtlugelin çizgi baya belirgin bence normal kaset testte de çıkar. Benim 1 hafta geçmesine ramen bu kadar belirgin değildi valla 😊 benimki geç döllenme çıktı sonradan 😃 tebrik ederim bu arada. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Angelss Bayburtlugelin silik olsada pozitif olarak değerlendiriyorlar canım benimde silik cıktı kan testinde belli oldu hayırlısı olsun
Hazal_hazar Angelss banada sordu hocam 17 yasinda oglum 15 yasinda kizim var dedim ogluma nediycem diye sorunca osaskinlikla guldu😂