Minnakhamis en güzelini yapıyorsun. bünyeye fazla gelen bir şeyi yapmamalı insan, bunu anladım. ilk hamileliğimde beslenmeme çok dikkat ettim ama bunda salıverdim. yani aslında hiç bozmadım rutinimi öyle diyeyim. keza ilkinde çok su içerken, yani kendimi zorlarken bunda hiç zorlamadım. canım istediyse içtim falan. şükür hiçbir sorun çıkmadı. ne suyunda azalma ne idrarda enfeksiyon. her iki hamileliğim de birbirine çok benzer şekilde devam ediyor bu kadar salmama rağmen. şimdi de öyle yapıcam ve canım isterse yürücem 😂 ki yaş da gittiği için ve 2,5 yaşında kızım da olduğu için yürümek çok zor geliyor. adım başı wc ihtiyacı geliyor. her şey nasip tabi ama çok da tedbiri elden bırakmadan akışına bırakınca bir şeyleri, zaten normal olan süreç, normal şekilde ilerliyor. aksi durum olmadığı sürece.
sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸 Allah kolaylıklar versin sana da 🤲🏼