Oyku4534 benim ilk gebelikte de olmustu. Deli gibi annemlere soylemistim onlarda skip bakmislardi fln hatta bebegin cinsiyetine bakalim fln demislerdi. Sonra doktora sordum hemen sutmus evet canim. Ve ilk sut cok onemliymis skmamak lazimmis. Sonra da ara ara hep geldi ama 9 ay 10 gunluk olduk suni sanciyla bile gelmeyince sezaryenle aldilar kizimi. Erkem dogum durumu kisiden kisiye degisebilir. Su an stres olma korkma ama doktora danis tabi ki.