Hilallllll Arkadaşlar merhaba, şuan tam 7 haftalık hamileyim ve biraz önce pembe renkli akıntı geldi birazda kaşık agrım var. Böyle bir durumla karşılaşan var mi acaba aranızda? Varsa bilgi verebilirmi ?
UlgeYagmur Hilallllll Doktorunuzu aramanızı tavsiye ederim. Progestan kullanabilirsiniz. Düşük vs. Olmaması için.
Blackk34 Hilallllll benim başıma geldi doktorum hemen gel dedi düşük engelleyici iğne yapıp progesteron verdi. Benim kullandığım kan sulandırıcı fazla gelmiş nedeni oydu iğnenin dozunda düzenleme yaptık sonrasında. Mutlaka gidin bence.
Hilallllll UlgeYagmur öyle kötü bir yerdeyim ki doktora ulaşmak bile ayrı bir olay burada. Yarın gitmeye calısıcam
Hilallllll Blackk34 teşekkür ederim tecrübelerinizi paylaştığınız için. Yarın doktoruma ulaşmaya çalışacağım mutlaka.
Bahardali Doktora gitmelisiniz. Yarın gidecekseniz yarına kadar yatın iş yapmayın. Eşinize söyleyin eczaneden bir progestan hap alsın hemen bir tane için. Zaten doktorda aynısını verecek. Korkmayın zararı yok. Almanızda fayda var.
Hilallllll Bahardali progestan ne için? Bende biraz kansızlık vardı acaba onun etkisi olabilirmi diyorum ama ilk 3 ay kullanmam için folik asit b12-b16 vs içeren bir hap vermişti zaten doktor.
Bahardali Hilallllll siz 1 tane için. Normal hap gibi. 2 çeşit kullanılıyor ya hap olarak yutabilirsiniz ya da vajinadan fitil olarak. Ama siz 1 taneyi suyla için. Varsa doktorunuzun numarası arayıp yazıp bilgilendirin. Yarında mutlaka doktora gidin. Gittiğinizde içtim diye belirtin.
Cerensnl Bu ilacı hem fitil hemde ağızdan alınıyor ama ağızdan aldigin takdirde çok yan etkisini görürsün mide bulantısı baygınlık gibi fitil şekilde kullanırsan hem daha çabuk etki görürsün hemde yan etki yaşamazsın.
Cerensnl Bende yaşıyorum senin gibi lekelenmeyi doktorum 200 mg sabah akşam şeklinde fitil olarak kullan dedi
Bahardali Cerensnl ben o dönemleri geçtim 2.5 sene oluyor. Progestanı aynı anda hem iğne hem vajinal jel hemde hap olarak kullandım. 😁
Bahardali Bu hap progestan hormonunu destekleyen bir hormon ilacı… Her hormon ilacının yaptığı gibi bulantı yapar.. Ama zaten doktora gidene kadar kullan dedim. Sonuçta doktorun usg muayenesi yapması lazım
Hilallllll Arkadaşlar tavsiye ve bilgileriniz için teşekkür ederim bu sabah doktorumla görüştüm çok şükür ki kanama benimle ilgili bir durummuş ve bebeğim iyiymiş kalbi de oluşmuş ve atmaya başlamış . Bu arada sizinde dediginiz gibi tek kullanımlık bir iğne ve progestan ilaç verdi doktor.