vuslatim34 merve_ayvaz hadi inşallah tutar bende geçen ay ikinciyi yaptırdım tutmadı. Senin kaç sene oldu. Bir sıkıntı var mı
merve_ayvaz Xsbry ilk 2 aşılamamı Haziran ve Temmuz ayında yaptırdık sonra ara verdik Ocak ayında tekrar başladık
Qawsedrftg merve_ayvaz Devletin verdiği hak derken SGK mı karşılıyor acaba ücretini? Aşılamada ne kadar harcama yaptınız? Hiçbir bilgim olmadığı için soruyorum
Qawsedrftg merve_ayvaz İyiymiş tüp bebek gibi pahalı bir uygulama sandım onu da.. Umarım sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz 🤗