Merhaba hanımlar benim von wilibtand hastalığım var çok ciddi seviyede olmasa bile hematoloji doktorum kan sulandırıcı kullanmama izin vermedi şuan 6+3 haftalık olduk kadın doğum önlem amaçlı kan sulandırıcı başlatmak istemişti başlamayamadık benim gibi bu hasta olan ve sağlıklı gebelik geçirip doğuran anne var mı lütfen bilgileriniz ve tecrübelerinize çok ihtiyacım var