8+2 yiz benim gebeliğimin en başından beri yek belirti uyku hali ve iştahım açıldı bazen bir şey yiyemiyorum canım istemiyor ne kaşık ağrısı ne mide bulantısı yaşadım benim haftamda olanlar yada yakın olanlar siz ne gibi şeyler yaşıyorsunuz
birde bi üşüme geliyor bir ateş basıyor benim gibi olanlar varmı?🤔