Kızlar kurtajdan hemen sonra hamile kalan varmi bekleyen yada beklemeyen bana ilk 6 ay dedi kontrole gittigimde 3 ay en az dedi… Korun fakat ben 2 ay sonra doktora gidiyim diyorm rahim toparlanmismi diye toparlanmis ise beklemesem de olur düşünüyorum… Ilk gebeligimde kistik hidroma cilt alti ödem akciğer su toplamis beyni vs çok sıkıntılıydi… Ikinciye tekrarlamaz dedi yani çok düşük ihtimal tekrarlar dedi… Tabi nasip işi… 2.ye korku oluyor tekrar olur mu diye böyle korkular yaşayıp saglikli gebelik ilerleyen varmi aceba? 💮