Duyguyasar Nedenini burdan kimse bilemez canım. En iyi bilgiyi doktorun verecektir. Mesela benim de oluyodu düşük riskim vardı. Progestan ve iğne vermişti doktorum. Bol bol istirahat ettim. Belki senin durumun yerleşme kanaması da olabilir. Düşük tehlikesi de olabilir. O yüzden en kısa zaman da doktorunla görüşmen gerekir… Dilerim yolundadır herşey 🤲🏻💐💐💐