ozgee_polat Benimde eşimle aramda kan uyuşmazlığı var. Biz iğneye 10₺ ücret ödedik. Özel hastaneye kontrole gidiyorum her ay. Doktorum reçeteme yazdı. Kartalda bir ilaç firmasına gönderdi bizi iğneyi oradan aldık (eczaneden almadık daha pahalı olabiliyor çünkü) iğneyi aldıktan sonra tekrar hastaneye geldik vurdurduk. Ssk karşılıyor yani 10₺ ödemiştik. Kan uyuşmazlığı iğnesini 28. Haftada vurulmamız gerekiyor bir de doğumdan sonra 3 gün içinde vurulmanız gerekiyor yani toplamda 2 defa.
Ama 28. Haftadan önce kanamanız olursa, (lekelenme şekilde kanamanız dahi olsa) hiç beklemeden iğneyi vurulmanız gerekiyor. Benim 28. Haftadan önce kanamam olmuştu vuruldum. Şimdi 28. Haftada tekrar vurulcam. Ve son olarak doğumdan sonra 3 gün içinde tekrar vurulacağım.