Bende 32+4 um. Bugün farkettim ki agirlasmaya başlamış hareketlerim . Sünnet çocuğu gibi yürümeye başlamışım çok güldüm kendime😅 nefes sorunu bende de başladı galiba ama hala uykularim güzel gidiyor. Bakalım ilerde neler olacak . Birde ben bizim ufaklik hareket etmeyince kafama takıyorum o yüzden çokta sorun etmiyorum hareket ve tekmeleri ☺️