Esmayy388 bnm hep adet günümde 2 gün falan bacaklarım sızlardı kremlerle anca hafiflerdi ağrılarım. Gebeliğin ilk ayında da 4. hafta falandı gene aynı ağrıları yaşadım bi daha olmadı. Düzelicektir eminimki ama düzelmezse doktoruna söyle belki krem falan verir