Merhaba hanımlar. Hamile kalmış kalali sancılarım hiç bitmiyordu bı türlü.suan 30+3 deyim 5 gün önce muayene olmuştum bebegin baş kısmı sağ taraftaydi bebek dönüyor aşağı demişti doktor. 3 gündür tam gobegimin altında hissediyorum hareketlerini. Yani ne sağ ne sol taraf tamamıyla gobegimin altında hissediyorum. Ve sancılarım çok fazla. Durup durup devam ediyor. Ben doktora hep sancım var dedikçe normal diyor yada bilmiyorum neden diyor. 🤦 Bu durumu yasayn varmı. Bazı arkadaşlar bebek erken dönmüş erken doğum olabilir diyolar Allah korusun çok korkuyorum. İlk gebeliğim😢