busraerdalll Kızlar 18 haftalık hamileyim bu zamana kadar hiç içmedim bir kere içsem nolur zararlı diyorlar vicdan azabı çekerim,😂
tazeanne00-46 busraerdalll emin olun bir taneyi biteremezsiniz bile nefsiniz çok çekiyorsa azıcık da olsa için. ☺️ Nefis bu çünkü 🤷🏻♀️
seyhanmiray18 busraerdalll ilk hamilelegimde ketçap mayonez bile yemedim bozuktur falan dye çok çok dikkat ettim asla çiğköfte yemedim ama 2. de cips kola çiğköfte kahve yani çok abartmadan 3 4 günde bir yiyorum napim canm istiyo
Aslanannesiayse busraerdalll ben yemeklerden sonra midem rahatsız olduğunda sade veya limonlu soda içemediğim için bulduğum yerden değişik meyvelerden oluşan karışımlı sodalardan içiyorum bende 19.haftadayım hiç zararını görmedim şükür hatta midemi rahatlattığı için fayda veriyor
Ozgecetindag busraerdalll hamileligim boyunca meyveli 10,11 tane içmişimdir ama sade sodayi 33 haftadan doguma kadar hergun 2 tane içtim mide yanması yüzünden hiç bir sıkıntı yasamadim
Belizden Meyveliyi bilmiyorum ama sade sodayi doktorum gunde bir tane olmak sartiyla bana tavsiye etti
Pinar-nehir busraerdalll 9ay boyunca hergün içtim neden bişi olsun inanmyın böle şeyler ye canının istedğini