Nursk16 Merhaba hanımlar bundan 3 ay önce 6 haftalık bebeğimin kalbi atmamıştı kürtaj olmuştum allahım bu sefer yüzümü güldürdü çok şükür 7.haftamızdayız 7.haftasında olan hanımlar bulantılar çok var mı
kahve-cekirdegim Nursk16 rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 bende 7 haftalığım dün ilk defa çok afedersiniz baya kustum ondan önce de ara ara bulantılarım oluyordu inşallah iyi geçer bakalım 😊
Nursk16 kahve-cekirdegim evet benimde bayağı bulantılı kusmalı zamanlarım geçiyor ama yine de her zaman buna şükür diyorum 😂🌸