Cilemsimsek Kızlar 20. Haftadayım fakat kalça ağrısından hareket edemiyorum sizce normal mı daha önce yaşayan oldu mu?
ADamla Cilemsimsek 29+6yım kalça ağrısından basamıyorum o kadar kötüyüm. Hele ara ara desteksiz yürüyemiyorum o derece 😔 sizin çok erken başlamış. Mutlaka doktorunuza söyleyin takviye fakan versin. Fitil ya da kalsiyum ilacı verdi doktorum bana
aselelif06 Cilemsimsek bende öyleydim eşim olmadan lavaboya bile gidemedim. Magnezyum almaya başladım ve geçti. Hiç agrısını çekme doktoruna yaz. Zaten şlaç özel bi ilaç devlet krşılamıyor paranla alıver iç hemen
Ortmenanne16 Cilemsimsek bende oldu tatlım doktora anlattım calsiyum ve magnezyum ilacı verdi 2 güne ayaklandım 🙏🙏
Cilemsimsek ADamla ADamla dayanamıyorum gerçekten 1 hafta sonra doktora gidecem o zamana kadar me yapacam hiç bilmiyorum şu anda topalliyarak yürüyorum
ADamla Cilemsimsek ne yazık ki yaklaşık iki haftadır öyleyim. Bol bol dinlenmeye çalışın, eğilmeyin. Ben ne kadar çok hareket eder, ayakta durursam o kadar kötü oluyorum 😔 aldığım ilaçlarda etki etmedi gerçi. Tek çözüm uzanmak
ADamla aselelif06 magnezyum kullanıyorum o da etki etmiyor. Kalsiyuma başladım o da etki etmedi 😔 ne güzel siz de etki etmiş
Cilemsimsek Deniz1634 özellıkle akşam üzeri çok oluyor çok oturunca kendimi hasta gibi hissediyorum gündüzleri işim yoksa dahi kendime iş çıkartıyorum sanırım ondan dolayı oluyor haklısın