33+2 haftalik hamileyim 10 gün önceki kontrolumde bebeğin kafası aşşağıda az da olsa baskı yapiyo dedi. Bugun nst sancim çıkmadı. Ama ağrın oldumu bu hafta dedi. Adet ağrısı gibi bel karin kasik ağrim olduğunu söyledim bebek biraz daha aşşagı inmiş rahmin kısalmış azcik kisalmış dedi. Magnezyumu ikiye çıkardı. Sizinde başınıza geldimi kızlar tamda ayrıntılı temizlik yapacaktim. Sizler bu haftada nasilsiniz bebeklerinizin boyu kilosu nasil