2li tarama testim temiz cıktı, doktor 3lü tarama testi istedi yaptırdım ama yüksek cıktı sonucum. Karından sıvı alınıp bakılması gerekiyor dedi. İlk önce detaylı ultrosa gireceğim daha sonra bi sorun cıkarsa sıvı aldıracağım benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı