221120
Adet gunum 1 gun geçtikten sonra öğrendim. 3 gun önce test yaptim hicbisey çıkmadı. Adet dönemimde de ayni hamilelik belirtileri yaşıyorum sirt ağrısı göğüs ağrısı ,cok hafif bir karın agrisi ve bas agrisi gibi. Ama bu sefer bel ağrısı oldu extra olarak . 3 gun once test yapıp çıkmayınca ve karın agrim vardi adet olacakmış gibi kesin değilim dedim ama karın ağrısı da olabiliyormus meğersem hamilelik belirtisinde. Bir arkadaşım tekrar yap diyince yaptim ve çıktı gercekten