Senbibaksana Merhabalar:) yarin tam 5 haftalik oluyorum 😍 pazartesi doktorum cagirdi sansimiz olursa keseyi görürüz dedi 😍 siz keseyi gördünüzmü? Bebegi nezaman görürüz acaba😍 bos gebelik ve dis gebelikle ilgili cok sey yaziliyo burda ve biraz aklima takildi😳
Nebos Senbibaksana ben 4+5 im dün yani 4+4 te vajinal yoldan 7 mm keseyi gördük şükür ben çok erken öğrendim gebeliğimi 3+1 de şiddetli karın bel ağrısı ile acile gittiğimde beta 13 ile öğrendim o günden beri dune kadar dış gebelik olabilir dediler bu arada 2 güne 1 beta baktırdm şükür ki düzenli arttı keseyi gördüğüm gün beta 1900 kusürlydü ara ara kahverengi leke yaşıyorum ilk bebeğimi dd erken doğumla yakın zamanda kaybettim ister istemez stres yapıyor insan