Ilaydaylmn ben adetim geçtikten 3 gün sonra yaptım çok az silik çizgi çıkmıştı ama belli belirsiz di ışığa turunca gözüküyordu hatta ben hamile değilim gene dedim kimseye söylemedim adetim üzerinden 10 gün geçince tekrar bi test yaptım rüya görmüştüm o gün öğrendim hastaneye gidip kan verdim 9.000 çıktı değerim bebeği ve keseyi gördük 7 haftalık olmuştu