Nurgul1 Kızlar aranızda çoğunuz cinsiyet tahmini yapılmasına sinir oluyorsunuz ama bu bence burada tatliş bir muhabbet oluyor kimsenin zaten inandığı yok Ama tahminler yapılması insanın hosuna gidiyor bence. Herşeyi olumsuz yere sürmek yerine keşke olumlu olup destek olsanız 😌Bende bu merak konusunda çok fazla olan kişilerdenim tabiki doktor daha iyi biliyor benimki maksat sohbet olsun diye post açmak bakalım benim bebişim hakkında nasıl düşünüyorsunuz merak ettim? [url=https://hizliresim.com/LX5IP1][img]https://i.hizliresim.com/LX5IP1.jpg[/img][/url]
esraizmirli Nurgul1 erkek bence canım🥰 evet boşver bende çok eğleniyorum tahmin ederken sonuçta doktor değiliz eğleniyoruz şurda ☺️
Nurgul1 esraizmirli Bende erkek hissediyorum ama hayırlısı tabiki 😄ay evet ya birde sinirleniyorlarmış
esraizmirli Nurgul1 aynen ama biz doktoruz demiyoruz zaten eminizde demiyoruz doktor daha iyi biliyor bunun farkındayız zaten☺️