Dyg61 kötü değil tabisi lafın gelişi öyle söyledim 🌸içimizde bir can taşıyoruz neticede kolay olmayan sabır gerektiren bir yoldan geçiyoruz mutlaka ağrılarımız olucak ben ağrıdan ağladığım uyuyamadığım için ağladığım günleri bilirim rabbim sabrını veriyor mükafatı güzel çünkü tatlı ağrılar deyip yatıştır kendini ❤️