yusralina68 Tatlı annişler 2.hamileliginiz de ne zaman hareketini hissettiniz ben İlk hamileliğim de 16.hafta da hissetmiştim sizler ❣️
momsboys yusralina68 ilkinde 14 te hisstmiştim bunda 16+4 hala bişey hissetmiyorum acaba ne zaman hissetcem bende merakla bekliyorum