Pepeci Merhaba, bhcg değeri düşüp tekrar artan oldu mu gebeliğin ilk haftalarında ,tecrübe edinenler bilgi verebilir mi?
emineyavuzhan Pepeci Düşmesi sağlıksız gebeliğe işarettir. Beta hcg düşünce gebelik Kimyasal gebelikle sonuçlanır
Mhnds Pepeci evet canım benim adetim geçtikten 7 gün sonra kan verdim betam 0.100 çıktı üzerinden 13 gün daha geçti adet olamadım tekrar kan verdim 1142 çıktı
Tugceonur Pepeci Betahcg nin düşmesi sağlıksız gebeliksen kaynaklanır . Sağlıklı gebeliklerde iki günde bir oranla %50 artmış olması gerekiyor 🌸
Pepeci emineyavuzhan evet bunu duydum ama istisna olsa da artışa geçip sağlıklı gebeliğe dönmesi mümkün oluyor mu yu merak ediyorum açıkçası ,teşekkürler bilgi için.
Pepeci Mhnds benim de hep erken olurdum reglimi günümde olmayınca evde test yaptım pozitif çıktı kan verdim aynı gün bhcg 45cikti iki gün sonra 43 ilk Dr 48 saat sonra tekrar test yaptır dedi ,beklemedeyim 🤲
Ozlemcigimmmm Pepeci beta hcg bi düşüp bir çıkıyorsa yüksek ihtimalle kimysal gebeliktir diğeri bir konuda boş gebelik olabilir sağlıklı gebelikte beta düşmez doğrusal olarak artış gösterir örneğin beta 230 iken 380 olmuştur iki gün sonra bu normal ancak 230 iken 180 olmuştur iki gün sonra 200 olmuştur bu boş veya kimyasal gebeliktir kimyasal ise hiç korkmayın kürtaja gerek yok ben geçirdim ardından da hemen hamile kaldım doktor gebelikten bile saymıyoruz en masumu bu müdahale gerekmez dedi ancak duyduğum kadarıyla yaşamadım boş gebelik veya dıl gebelik kürtaj gerektirdiği için sorun yaşatabiliyormuş