gul05 Bebek annenin düşüncelerini değil hislerini sezer, asıl bağlantı sezgiler ve duygular arasındadır. O yüzden gebelikte ağlamak güzeldir hem de gebeyi rahatlatır. Suçluluk duymaması gerektiğini bilmelidir.. blogdan yazdım tatlım hiçbir sakınca yok annelik duygusu hormonlar sona yaklaşma hepsini biranda yasiyorsun 🤗 sağlıkla gelsin bebegin