Hayat1234 Hamişler heryerde farkli hesaplama oluyo haftaya göre aya göre değişiyor hesap mesela bazı yerde 30 hafta bitince 8 ci aya giriyosun diyoo bazı yerde 31 hafta bitince diyo
senakhrmn Hayat1234 Bende tam olarak bilmiyorm bu hesabı ama gebelik gün sayısını 30 a bölüyoruz diye biliyorum.