Astadavistabeybi Kızlar akşamdan beri tuhaf bir his var sanki birisi eline bıçağı almış parçalıyor beni hafifte bel ağrım var alt tarafım çok tuhaf bugün açılmaya bakmadı Cuma bakalım doğumu başlatalım dedi doktorumuz ama bu ağrı gece doğurtur mu beni 🥸
Astadavistabeybi Ayseninannesi ya artık gerçekten inşallah ya gelsin artık hala devam ediyor çatlayacağım stresten
58Vildan Benim 1 haftadır ahtım oluyor vajina bölgemde yürüdükçe sancılanıyor bebek aşağıya düşecek gibi hissediyorum 40+4 olmak üzereyiz 🤣 yarın Hint yağı içip doktora gidicem 🤣🤣 belki biraz sancımı başlatır