Ben karşı değildim ve yaptırdım ama içtikten sonra o kadar kötü oldum ki bedenim ne yapacağını şaşırdı içince de üzüldüm ben bu kadar kötü olduysam bebeğim de aynı olmuşumdur die sonuçta o da benden besleniyor bilmiyorum ama vucuda Bi anda o kadar şekeri almak ne kadar mantıklı. Bebeğimi düşünerek yaptırdım inşallah çok etkilememiştir