Melike2 geçmiş olsun . İç çamaşırlarınızı 60 derecede yıkatıp ütü yapmanızı tavsiye ederim. Birde iç çamaşırınıza havlu peçete koyabilirsiniz katlayıp koyuyorum ben yoksa günde 3 kere iç çamaşırı değiştiriyordum. Şimdi günde 1 kere değişiyorum. Havlu peçete iyisinden olsun ama ufalanır yoksa, koyup koyup atıyorum rahat bence.