User67 canım inşallah biberonla beslemek zorunda kalmazsın.öyle besleyen biri olarak çok zor inşallah emer ama ilk zamanlar eğer biberon zorunluluğun olursa cam kullan ancak bebiş tutmaya başladıkça pp senin için daha güvenilir olacak tam 6 tane biberon kırdı bebeğim baktım olmayacak pp aldım