Arkadaşlar 8+2 olduk aşırı derecede halsizlik var. Hiç yerimden kalkamıyorum desem yeri yemek yemek istemiyorum midem çok bulanıyor prilam ilaç kullanıyorum ağzımın içi çamur gibi hiç bir şey tat vermiyor. Son bir kaç gündür de belim ağrıyor. Normal mi bunlar üçüncü hamileliğim ama bu bir değişik